במשך שנים סיפרו לעסקים קטנים ובינוניים כמה חשובה הנוכחות הדיגיטלית שלהם וכמה חשבו שיקימו לעצמם אתר אינטרנט. חלקם ישבו על הגדר ולא עשו כלום ואחרים עשו את הצעד הזה עד שראו שכולם מדברים בכלל על פייסבוק בתור המקום שאליו כולם גולשים.
אז הם עברו לפתוח עמודי פייסבוק ולנסות ולנהל משם את העסק שלהם. אבל אז ראו שלא כולם נמצאים בפייסבוק כל הזמן ויש כאלה שעדיין גולשים באינטרנט ומחפשים בגוגל ולא בהחלט מחוברים בכלל לרשת החברתית הגדולה בעולם.
כדי למצוא מאותם בעלי עסקים קטנים ובינוניים לעבור שוב פעם את מסכת הקמת אתרי האינטרנט, הגיעה חברת הסטארט-אפ הישראלית Otonomic, עם פתרון פשוט ויעיל, שבלחיצת כפתור אמורה לייצר אתר אינטרנט על בסיס עמוד הפייסבוק של העסק.
האתר החדש שמיוצר על-ידי השירות של Otonomic מתעדכן אוטומטית מהפיד בפייסבוק וכן מותאם לגלישה מהמובייל. אף כי לעיתים יצירת האתרים האוטומטית לא נעשית בצורה חלקה למדי ולא באמת מחליפה הקמת אתר מקצועי, היא עדיין מספקת פתרון קל ונוח עבור בעלי עסקים שאינם בידם את המשאבים הכספיים להקים אתר, להתאימו אותו למובייל ולדאוג שיהיה מעודכן כל הזמן. האתרים שנבנים באמצעות Otonomic משלבים פוסטים, תמונות וסרטוני וידיאו.
החברה הוקמה על-ידי עמרי אלוש, שמשמש כמנכ"ל, ולדבריו, "אנחנו רוצים לאפשר לבעלי עסקים קטנים ליהנות מנוכחות אינטרנטית אפקטיבית בקלות, כך שיוכלו להתרכז בניהול העסק שלהם. תהליך בניית האתר שלנו הותאם במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, ומאפשר להם לשדרג בשניות בודדות את מערך השיווק והמיתוג ברשת תוך הדגשת היכולות הייחודיות שלהם".
לדברי אלוש, כ-50% מהעסקים בישראל מוגדרים כ"עסק של איש אחד", כשבאנגליה וארה"ב נתון זה מגיע לכ-70%. "עסקים מסוג זה מחפשים דרך מהירה ופשוטה לבנות אתר אינטרנט מקצועי ובעל תוכן עדכני", הוא אומר. החברה מעניקה את השירות הבסיסי של המרת עמוד הפייסבוק בחינם, בעוד שירותי פרימיום ניתנים בתשלום חודשי של עד 30 דולר.
החברה הודיעה היום על גיוס של מיליון דולר מחברת RDSeed של RDC מבית אלרון ורפאל וכן מהאנג'לים טל ברנוח, זוהר גילון ועמית גילון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.