משרד הפרסום Y&R ישראל זכה במכרז על תקציב הפרסום של בנק מרכנתיל - כך נודע ל"גלובס". המשרד התמודד בשלב הגמר מול שטרית מדיה גרופ ופרסום Avraham.
בתקציב מרכנתיל טיפל עד עתה משרד הפרסום פוגל-אוגילבי. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של מרכנתיל דיסקונט עמד אשתקד על כ-1.6 מיליון דולר.
משרד הפרסום פוגל-אוגילבי מטפל בתקציב הפרסום של הבנק מזה שנים ארוכות. אמנם לא מדובר בתקציב גדול מבחינת היקפים, אך הבנק מקפיד אחת לשנה-שנתיים להעלות קמפיין רחב הכולל גם טלוויזיה.
בחודשים האחרונים, על רקע שינויים בהנהלת הבנק, החלו להיבחן שינויים במערך הפרסום של החברה. יותר מ-10 משרדי פרסום הציגו פרזנטציות כדי לנסות לזכות בתקציב.
נראה כי בפוגל-אוגליבי לא האמינו לאורך כל המכרז כי בבנק מתעתדים להפסיק עמם את ההתקשרות, למרות שהמשרד לא הוזמן לקחת חלק במכרז. גם כשהתברר כי המכרז הולך צעד קדימה, ונבחרו משרדים לשלב הגמר, האמין מנכ"ל פוגל, ניר פרח, כי התקציב יישאר בידו ואמר: "מבחינתנו התקציב שלנו, ואנחנו מתקדמים הלאה בתוכניות האסטרטגיות".
עתה, כאמור, הוחלט על העברת התקציב ל-Y&R ישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.