זכיינית ערוץ 2 קשת מינתה סמנכ"לית אסטרטגיה שתפקידה יהיה להוביל תהליכים ארוכי-טווח בזכיינית, ובכלל זה גם תהיה אמונה על מחלקת המחקר בחברה.
מי שתכהן בתפקיד היא נעה שלח-סובול, שכיהנה ב-6 השנים האחרונות כסמנכ"לית האסטרטגיה והמחקר במשרד הפרסום גיתם BBDO. במהלך השנים הובילה שלח-סובול את האסטרטגיה התקשורתית של מותגי חברות כמו קבוצת פוקס, סלקום, שופרסל, אסם, חוגלה, בנק הפועלים ומפעל הפיס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.