לקוחות רבים של סלקום סובלים מחוסר יכולת לקבל ולהוציא שיחות, ומוקד השירות של החברה מאשר כי מדובר ביותר מאשר תקלה נקודתית.
בשיחה עם מוקד השירות של סלקום שתועדה על-ידי כתבי "גלובס", אומרת הנציגה כי החברה לא צפתה את הסערה, ולכן מדובר בבעיה גורפת שמנסים לטפל בה כעת.
לדברי נציגת השירות ביחס לתקלות, "לא ידענו שתהיה סערה כזו... אנחנו מנסים לאפס האנטנות כדי שלא יהיו תקלות לסירוגין...".
עוד היא ציינה כי "לא הפעלנו את המערכות של הגשם... מודעים ומטפלים... עובדים על להחזיר למתכונת חורף... חצי מהלקוחות בלי קו....".
מסלקום נמסר בתגובה: "הרשת עובדת באופן תקין הן בהוצאה וקבלת שיחות והן בגלישה. ייתכן כי בשעות הבוקר בשל מזג-האוויר הורגשו קשיים נקודתיים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.