הציפור הכחולה של טוויטר מתחילה לצייץ מישראל: 3 חודשים אחרי שפרסמה מודעת דרושים לפיה היא מחפשת אחר אנשי מכירות ישראליים שיעשו רילוקיישן למשרדי הרשת החברתית בדבלין שבאירלנד, בטוויטר עושים את הצעדים הראשונים כדי לחדור לשוק הפרסום הישראלי.
החברה החליטה לשכור את שירותיו של משרד יחסי הציבור הוותיק טריואקס, כדי לעזור לטוויטר להיכנס בהצלחה לשוק המקומי ולקדם את המוצרים הפרסומיים שלה מול המפרסמים והמותגים הישראלים.
המשרד של טריואקס, שמנוהל על-ידי דפנה טריואקס ושהוקם על-ידי משה טריואקס, יעבוד מול משרדי טוויטר בדבלין. בכך מצטרפת טוויטר לרשימה של לקוחות בינלאומיים שמטופלים במשרד, בהם ויזה אירופה, קוואלקום, פורד, יונייטד איירליינס ו-KLA-Tencor.
הצעד של טוויטר מגיע כשנה לאחר שפייסבוק, המתחרה הגדולה, עשתה מהלך דומה ושכרה משרדי יחסי ציבור מקומי כדי לקדם את פעילותה בארץ מול מפרסמים ומשווקים ישראליים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.