חברת פרטנר חויבה להשיב ל-60 אלף מנויים סכום של 2.4 מיליון שקל וכן חויבה בקנס של 360 אלף שקל, וזאת משום שגבתה מחיר עבור מעבר של לקוחות לחברת-הבת שלה 012 מובייל תמורת כרטיס הסים.
כפי שנחשף ב"גלובס", החברה גבתה את המחיר עבור הסים ללא היתר, ומשום שהלקוחות של 012 יושבים למעשה על הרשת שלה, והם חלק בלתי נפרד מרשת פרטנר, לא היה מקום מצידה של החברה לגבות תשלום עבור כרטיס הסים.
לדברי המשרד, חברת פרטנר השתמשה במונחים כגון "ניוד", "התנתקות" ו"חשבון סופי", וכתוצאה מכך מנויי החברה יכלו לחשוב שעברו לחברה אחרת, בעוד שבפועל הם נשארו מנויים של חברת פרטנר. במסגרת המעבר המנויים חויבו ב"דמי חיבור", תשלום שמותר לגבות ממנוי פעם אחת בלבד - בעת ההתחברות הראשונה לרשת של החברה.
מחברת פרטנר נמסר בתגובה: "על אף שפרטנר חלוקה על עמדת משרד התקשורת כי נפל פגם כלשהו בהתנהלותה, הרי שלנוכח עמדת הרגולטור והחשיבות הרבה שפרטנר מייחסת ליחסיה התקינים עמו, פרטנר נעתרה לבקשת המשרד והשיבה את הכספים ללקוחותיה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.