אורית גרינבוים-ליפסקי, מנהלת השיווק של שטראוס מים ישראל, היא אשת השיווק של אפריל 2014. איגוד השיווק הישראלי בחר בגרינבוים-ליפסקי בזכות הצלחת המהלך השיווקי של תמי 4 BUBBLE BAR.
ענף מי השתייה הביתיים נחלק לשתי קטגוריות, האחת מתחזקת על חשבון האחרת: עולם המים המינרליים שהולך ונעלם; ולעומתו ברי המים המסוננים שמקבלים חיזוק.
שטראוס מים ישראל מחזיקה בנתח השוק הגדול בתחום ברי המים, עם מתקני תמי 4. ב-2009 רכשה שטראוס גרופ את חברת תמי 4. המתחרה העיקרית של המותג הוותיק היא אלקטרה בר, שנכנסה לתחום ברי המים המסוננים ב-2011.
בשנתיים האחרונות הפך שוק ברי המים לתחרותי, מה שלא איפשר לתמי 4 לנוח על זרי הדפנה. התוצר של תחרות זו הוא השקת מתקן מים חדש ומעוצב הכולל אפשרות להגזה. יצוין כי מי עדן מציעה כיום מתקן דומה.
ועדת השיווק של האיגוד נימקה את הבחירה: "ההצלחה של המותג בתקופה שבה השוק רווי ותחרותי היא סממן ליוזמות שיווקיות מדויקות ומוכחות. בפרק זמן קצר הצליח המותג ליצור מודעות והעדפה בקרב המשתמשים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.