נחמד שיש דוחות, כי אז הציבור לא עסוק במחדלים האמיתיים - כמו הפיגור הטכנולוגי של מדינת ישראל בתחום התשתיות, העובדה שאין תחרות בטלוויזיה, העובדה שאין דור רביעי וכו'. אז יש לנו דוחות, ויש לנו קנסות, ויאללה בלגן.
במשרד התקשורת לא אכפת שברגע שייפול כאן טיל - הרשתות הסלולריות יקרסו מיד, אבל הדוח, הו הדוח, עליו תהיה תפארתנו.
אבל עם כל הכבוד לדוחות של משרד התקשורת, צריך לזכור שמדובר באותו אגף פיקוח שרק לפני שנתיים זרק לפח 1,000 תלונות של לקוחות שפשוט לא יכול היה להתמודד איתן. צא ולמד איך מטופלות התלונות ואיך נעשה הסיווג של "תלונה מוצדקת" ומה זו תלונה שלא טופלה וזכתה למענה ראוי.
רק לאחרונה חשף "גלובס" כי מבקר הפנים של המשרד ערך ביקורת נוספת על הדוחות שמופקים על-ידי אגף הפיקוח, ומצא שם טעויות קשות בסיווג התלונות. רוצה לומר, משרד התקשורת לא צריך להיות הכתובת לטיפול בתלונות צרכניות. את זה צריכה לעשות המועצה לצרכנות.
ובאשר לירידה המתמדת במספר התלונות, הרי שהדבר נובע מהמעבר לתוכניות הכול כלול.
הטעויות במבנה כזה של חבילות הולך וקטן. פחות תוכניות, יותר תחרות שמובילה לפחות טעויות בחשבוניות, מוביל לפחות כוח-אדם בחברות, ומקבלים את המתכון ל-35 שקל לחבילת סלולר. הכול סבבה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.