חברת התקשורת והמדיה הוט, הנמצאת בשליטת פטריק דרהי, פרסמה היום (ו') את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2014. בשורה התחתונה הציגה הוט זינוק ברווח הנקי שהסתכם ל-43 מיליון שקל, לעומת רווח של 17 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי של הוט גדל ב-69% ל-142 מיליון שקל, לעומת 84 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד; ואילו ההכנסות הסתכמו בכ-1.02 מיליארד שקל, ירידה של 4% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
מהדוחות הכספיים הרבעוניים עולה כי נמשכת מגמת המעבר של לקוחות הקבוצה לטריפל, ונכון למועד הדוח הכספי, כ-41% מלקוחות הקבוצה מנויים על שירותי הטריפל (גידול של כ-8% לעומת הרבעון המקביל).
לפי הדיווח של הוט, מהירות הגלישה הממוצעת של הלקוחות הגיעה ל-39 מגה לשנייה, נכון למועד הדוח הכספי, ו-44 מגה לשנייה, נכון למועד פרסום הדוחות.
עוד עולה מהדוחות כי מספר מנויי הטלוויזיה של הוט ירד לכ-872 אלף בסוף הרבעון, לעומת 898 אלף בסוף הרבעון המקביל ב-2013. מספר מנויי האינטרנט ירד לכ-739 אלף, לעומת 774 אלף בסוף הרבעון המקבילף ומספר מנויי הטלפון ירד ל-680 אלף ברבעון האחרון' לעומת 684 אלף ברבעון המקביל אשתקד.
בתחום הסלולר, הוט מובייל דיווחה על צמיחה ל-848,000 לקוחות.
מנכ"ל חברת הוט, אילן צחי, מסר כי "הרבעון הראשון מהווה אינדיקציה חיובית למומנטום של הקבוצה. הוט ממשיכה לחדש ולהוביל את השוק: השקת ה-HOT FiberBox, כפלטפורמה טכנולוגית חדשנית ומתקדמת, השקת מותג השיחות הבינלאומיות HOT017 השקת מהירות של 200 מגה באינטרנט.
"מדובר ביריית פתיחה לשירותים מתקדמים נוספים, אשר יושקו במרוצת השנה, ואשר יאפשרו לקבוצה להמשיך ולהציע ללקוחותיה את הצעות הערך הטובות ביותר בשוק, תוך המשך השקעה בשיפור השירות ללקוח".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.