ההמלצות החמות: 9 מניות שינצחו את השוק בכל מצב

בתקופות כאלה נוטים משקיעים רבים לחפש מניות שאמורות להכות את השוק במצב של ירידות חדות, וגם אם הן יאבדו גובה זה לא יהיה כואב יותר מדי ■ ולא פחות חשוב - הן ימשיכו לחלק דיבידנדים

מפלס העצבנות בשווקים עולה באופן מסורתי בחודשים מאי - אוקטובר, וגם השנה משקיעים רבים חוששים מתיקון חד בשווקים לאחר יותר מ-5 שנים של עליות ולאחר שיותר משנה המדדים המובילים בוול סטריט לא ביצעו תיקון משמעותי למטה.

לכן, בתקופות כאלה נוטים משקיעים רבים לחפש מניות שאמורות להכות את השוק במצב של ירידות חדות, וגם אם הן יאבדו גובה זה לא יהיה כואב יותר מדי. ולא פחות חשוב - הן ימשיכו לחלק דיבידנדים. ובמצב של המשך השוק השורי הן אמורות להמשיך לעלות.

מניות כאלה נמצאות בדרך כלל בסקטורים דפנסיביים כמו סקטור הבריאות, התשתיות, מוצרי צריכה בסיסיים או תעשיות ההגנה והחלל.

בכל אופן, באתר מארקטווטץ' מפרסם מארק הולברט העוקב אחרי אלפי ניוזלטרים העוסקים בהשקעות רשימה של 9 מניות המומלצות ביותר על ידי כותבי הניוזלטרים ככאלה שאמורות להכות את שוק המניות גם בתרחיש של ירידות חדות וגם אם העליות יימשכו.

3 חברות מתחום התרופות והבריאות: פייזר , אבוט וג'ונסון אנד ג'ונסון. 2 חברות מספקות שירותי תשלומים שונים: Automatic Data Processing (סימול: ADP) ו-Paychex. והנוספות: IBM , אמריקן אקספרס, PepsiCo Inc. ופיליפ מוריס (סימול: PM).

כל החברות, אגב, מחלקות דיבידנדים בתשואה הגבוהה מ-2% למחזיקים במניותיהן.