הסיפור הזה חוזר על עצמו בכל קיץ - הורים שוכחים את ילדיהם בתוך הרכב ביום חם, אירוע שמסתיים בפציעות חמורות ובמקרים מסוימים גם במוות. יש לא מעט פתרונות טכנולוגיים שמנסים למנוע את האסון הבא וגם חברת הסטארט-אפ הישראלית 1Decision מנסה להתמודד עם הבעיה.
החברה פיתחה שני צמידים, שאותם יענדו ההורה והילד, אשר מתקשרים ביניהם באמצעות תקשורת אלחוטית. כאשר הצמידים מתרחקים זה מזה יותר מאשר 10 עד 50 מטר, הצמיד שמונח על ידו של ההורה מתחיל לרטוט.
אנשי הסטארט-אפ יצאו בשבוע שעבר בקמפיין גיוס המונים באתר אינדיגוגו. החברה הציבה לעצמה יעד של 65 אלף דולר, תוך 40 יום. המוצר צפוי לעלות 190 שקל (55 דולר) ל-200 המזמינים הראשונים או 260 שקל (75 דולר) לאחר מכן. פרטים נוספים על המוצר ניתן למצוא כאן - indiegogo.com/projects/1decision-bracelet
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.