פריצות דרך מיוחסות לרוב לגאונות של יוצר יחיד. למשל, ההצלחה והחדשנות של חברת אפל נקשרת למייסדה, סטיב ג'ובס, ולכישוריו האגדיים. אם לא מערערים על מוסכמה זו, דנים לעתיד עגום את כל החברות המצליחות באשר הן, ומפקירים אותן לגורלן בידי סוחרי המיזוגים והרכישות.
אולי אין תחליף לגאונות היחיד, אך ד"ר ישי אשלג, מחבר הספר TOC Thinking, מטיל סדר בתהליכי יצירה והשראה, שהן חומרי הגלם של חדשנות, וסבור שאפשר לאלף את הגאונות.
בעידן שבו אורך החיים של כל מוצר בכול תחום קצר כל-כך, חדשנות היא איבר חיוני בכל חברה יצרנית.
לשיטתו של אשלג, חדשנות אינה תולדת קסם המקרה, כי אם תוצר מובנה של תהליכים מחוללי פריצות דרך, המניעים מהנדסים ומנהלים.
את השיטה הוא יציג מחר (ב') בפאב של מלון דיאגילב בתל-אביב. אשלג שותף בחברת ייעוץ בינלאומית שבין לקוחותיה: בואינג, פנסוניק, מזדה ופרוקטור אנד גמבל.
מתי, איפה וכמה: שלישי (20 בחודש), 19:00, בר Backstage, מלון דיאגילב, מזא"ה 56 תל-אביב
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.