הכנסות שיא ל-RR לוויינים: 33 מיליון דולר ברבעון הראשון

המנכ"ל אבי כהן: "במהלך הרבעון הראשון ייצרנו הכנסות של יותר ממיליון דולר מניהול והפצת שידורי ספורט נבחרים בארה"ב, זאת בנוסף על פעילותנו הקיימת עם ה-NFL"

הכנסות שיא לחברת RR לוויינים ברבעון הראשון. החברה דיווחה על צמיחה של 12% בהכנסות הרבעוניות לרמה של 32.9 מיליון דולר, בעוד ההכנסות משירותי מדיה דיגיטליים הסתכמו ב-30 מיליון דולר, עלייה 13%.

RR לוויינים מספקת שירותי מדיה דיגיטלית הכוללים ניהול תוכן ושירותי הפצה גלובליים ונסחרת בוול סטריט לפי שווי של 161 מ' ד'.

הדוחות מראים גם כי שיעור הרווחיות הגולמית עלה ברבעון הראשון ל-24.5% מ-24.2% ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי (non-GAAP) הסתכם ב-12 סנט למניה לעומת 11 סנט למניה ברבעון המקביל.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת עמד על 2 מיליון דולר לעומת 2.4 מ' ד' ברבעון המקביל. החברה תחלק דיבידנד של 5 סנט למניה, המשקף תשואת דיבידנד שנתית של 2.2%.

"פלטפורמת שירותי המדיה הגלובלית החדשה שלנו מאפשרת ללקוחותינו גישה מקומית אחת לניהול כל סוגי מדיה, כולל הכנה והפצה לכל מסך בכל מקום בעולם, ובכל צורה של צריכת וידאו - החל משידור טלוויזיוני רגיל דרך VOD, סטרימינג, תשלום על פי צפייה ו-TV-Everywhere", מסר המנכ"ל אבי כהן. "כבר היום, מספר לקוחות אימצו את הפלטפורמה, והחליטו לבצע מיקור-חוץ ולהעביר אלינו את רוב צרכי ניהול התוכן שלהם, כך שהעמקנו את פעילותינו בקרב לקוחות מובילים אלה. במקביל, אנו ממשיכים במאמצינו להרחבת ההכנסות מאירועי ספורט ושידורים חיים הודות להתרחבות בנוכחות המקומית שלנו בשווקי מפתח. במהלך הרבעון הראשון ייצרנו הכנסות של יותר ממיליון דולר מניהול והפצת שידורי ספורט נבחרים בארה"ב, זאת בנוסף על פעילותנו הקיימת עם ה-NFL".