לאחר כ-3 שנים בחברת AIG ישראל, מיכל רביב הודיעה על עזיבתה את החברה, בה שימשה כסמנכ"לית שיווק. ככל הידוע רביב בוחנת בשלב זה מספר אופציות. מנכ"ל AIG ישראל הוא שי פלדמן. טרם ידוע מי יחליף אותה בתפקיד.
במהלך התקופה הזו ביצעה AIG ישראל מספר מהלכים מיתוגיים ושיווקיים בהם AIG דיגיטל ומוצרים בתמחור פרסונאלי, כניסה לתחום ביטוחי הבריאות המשלימים את השב"נים של קופות החולים ועוד.
רביב מסרה היום כי "לאחר 3 שנים עמוסות בפעילויות והצלחות בחברה החלטתי להמשיך הלאה לאתגרים חדשים".
קודם להגיעה לחברת הביטוח שבשליטת ענק הביטוח האמריקני AIG, רביב שימשה כמנהלת התקשורת השיווקית של בית ההשקעות פסגות. קודם לכן היא ניהלה את פעילות קידום המכירות של בית ההשקעות.
המנכ"ל פלדמן אמר כי "מיכל היתה חלק מהצוות המוביל בחברה לאורך השנים האחרונות והובילה פרויקטים משמעותיים בחברה. אני מאחל לה הרבה הצלחה בדרכה החדשה ומודה לה על העבודה המשותפת ותרומתה לחברה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.