איגוד השיווק הישראלי בחר ב-FUZE TEA של קוקה-קולה ישראל כהשקה המנצחת של שנת 2013.
לדברי אנשי האיגוד, מהלך ההשקה הציג חדשנות פורצת דרך בכך שהוכיח כי המוצר יותר חשוב מהמותג - בניגוד לחוקי השיווק המקובלים.
למקום השני נבחר בנק לאומי עם מהלך הפקדת צ'ק בסלולר, ולמקום השלישי הגיעה טרה עם הגבינה הצהובה נעם.
ההשקה המנצחת הוכרזה בכנס החדשנות 2014 שערך האיגוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.