אפל טוענת כי היא טיפלה ב"באג" בשירות המסרונים החינמי iMessage. כזכור, השירות התגלה כבעייתי מאוד ללקוחות שהשתמשו בו עם מכשיר האייפון ומעוניינים לעבור לאנדרואיד או ווינדוס פון.
תקלה שצצה לאחרונה גרמה למסרונים של לקוחות שעברו מאייפון למכשיר עם מערכת הפעלה אחרת להיעלם בתוך שרתי אפל.
על-פי אתר הטכנולוגיה Re/code, אפל תיקנה לאחרונה את הבאג שגרם את הבעיה הזו למשתמשים. "לקוחות שעדיין מתקשים עם הבעיה הזו, מתבקשים לפנות לשירות הלקוחות של אפל", מסרה החברה.
אולם, בישראל אין שירות לקוחות של אפל והלקוחות צריכים להתקשר לארה"ב או אנגליה, להסביר להם מדוע הם מתקשרים למדינה אחרת ולקוות שיעזרו להם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.