למרות שהיא נחשבת רק לרביעית בארה"ב ברמת הפופולריות שלה מבין ליגות הספורט המקצועניות הבכירות, ה-NHL רשמה מחזור כספי מרשים בעונת 2013/14 מספונסרים ונותני חסות שונים.
על-פי בדיקה של סוכנות IEG, היקף ההכנסות של ליגת ההוקי קרח מהפרמטר הזה יסתכם ב-409 מיליון דולר, עלייה של 4.8% לעומת העונה שלפני כן.
כמו כן, מדובר על עלייה של 25% מאז 2010. ההישג הזה מרשים עוד יותר על רקע משבר השביתה של עונת 2012/13, והעיכוב בחתימת הסכם קיבוצי חדש בין בעלי הקבוצות לנציגי ארגון השחקנים - במה ש"מחק" 41.5% מהמשחקים שהיו אמורים להתקיים באותה עונה.
על-פי בדיקת IEG, את החשיפה הגדולה ביותר קיבלה ריבוק - שהיא ספונסרית רשמית של הליגה, ו"בשל כך, 100% מ'נכסי' הליגה דיווחו על קשר מסחרי עם החברה". יצרנית הבירות אנהאוזר-בוש במקום השני בדירוג הזה, עם 80% חשיפה בליגה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.