מגזין "TIME" החליט לראשונה לשלב פרסומות על גבי עמוד השער שלו. הפרסומת הראשונה, של חברת וריזון, הופיעה על גבי המהדורה שפורסמה בסוף השבוע האחרון, והיא תופיע גם בשבוע הבא.
מו"ל המגזין, המוציא לאור גם את מגזין "ספורטס אילוסטרייטד", ישלב פרסום גם על גבי השער של מגזין הספורט.
זהו מהלך יוצא דופן, שכן רוב המגזינים המובילים אינם משלבים פרסום בעמוד השער ושומרים עליו מערכתי לגמרי.
המגזינים עמדו עד כה בלחצים למכור את שטח הפרסום היוקרתי, וזאת למרות הירידה בתפוצה והצורך למצוא מקורות הכנסה חדשים.
דובר וריזון מסר כי "הפרסום בשער מעניק אפשרויות חשיפה רבות עבור המותג", אך סירב לפרט את התנאים הכספיים של העסקה.
הפרסום הנוכחי קטן מאוד וממוקם בתחתית העמוד, כך שלא ניכרת "הפרעה" ממשית לתוכן. אנשי מדיה טוענים כי צוות המכירות במגזין אמר כי הפרסום שלה יהיה מוגבל לגודל קטן בלבד, וכי ניתן יהיה לרכוש בעתיד גם סטריפ תחתון שיהיה לכל אורך העמוד.
עוד נטען כי המגזין מחפש חסות קבועה לעמוד תוכן העניינים, שגם הוא היה נקי עד כה מפרסומות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.