הטיפ היומי: מניית ביומד שצפויה לצמוח ברווחים

במחלקת המחקר של וויליאם בלייר, שותפו האסטרטגי של פועלים שוקי הון, ממליצים על המניה "תשואת יתר" ■ גבר האמון ביכולת של החברה להציג צמיחה ברווח הנקי למניה

חברת Cardinal Health נסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי שוק של כ-23 מיליארד דולר. החברה מאוהיו פעילה בתחום שרשרת האספקה בשוק הפארמה. קרדינל הלת' מעסיקה מעל 34 אלף עובדים ומספקת תרופות ומכשור רפואי לבתי מרקחת, בתי חולים, מרכזים רפואיים וקליניקות.

לפני מספר שבועות השלימה קרדינל הלת' את רכישת יצרנית המכשור הרפואי בשוק הקרדיו-וסקולרי, AccessClosure, תמורת 320 מיליון דולר במזומן.

לאור השלמת הרכישה אנו מעדכנים את התחזיות שלנו לתוצאות קרדינל הלת'.

בסך הכול גבר האמון שלנו ביכולת של קרדינל הלת' להציג צמיחה ברווח הנקי למניה באמצע הטווח שמסרה בעבר - 10%-15% בשלוש השנים הקרובות. זאת, בעוד בעבר חזינו צמיחה של 10%.

האירוע המרכזי הבא: פרסום התחזיות ל-2015

אנו מותירים את התחזית שלנו לשנת הכספים 2014 ללא שינוי, ברמה של 3.82 דולר, אך אנחנו מעלים את תחזית הרווח הנקי למניה לשנת 2015 ב-10 סנט ל-4.32 דולר.

תחזית הרווח הנקי שלנו לשנת 2016 עולה ב-25 סנט ל-4.88 דולר, על מנת לשקף טוב יותר את הפוטנציאל הקיים.

אנחנו מאמינים שהאירוע המרכזי הבא, שעשוי להשפיע על מניית קרדינל הלת', הוא פרסום תחזיות החברה לשנת הכספים 2015. להערכתנו, זה יקרה בתחילת חודש אוגוסט, עם פרסום דוחות הרבעון הפיסקאלי הרביעי.

לאור התיקון במניית קרדינל הלת' בזמן האחרון, ובשל האופטימיות הרבה יותר בתחזית הרווח לשנים הקרובות, אנחנו מותירים את המלצתנו למניית החברה ללא שינוי על "תשואת יתר".

מחלקת המחקר, וויליאם בלייר, שותפו האסטרטגי של פועלים שוקי הון