מחירי הפרסום לסופרבול ממשיכים להרקיע. על-פי המגזין "וראייטי", רשת NBC, שתשדר את משחק הגמר של ליגת ה-NFL בשנה הבאה, תדרוש סכום שיא של 4.5 מיליון דולר עבור ספוט טלוויזיוני בן 30 שניות.
כהשוואה, רשת FOX, ששידרה את הסופרבול האחרון ב-2 בפברואר, גבתה 4 מיליון דולר עבור ספוט של 30 שניות. המשחק נצפה על-ידי 111.5 מיליון צופים בארה"ב, והפך למשדר הטלוויזיה הנצפה ביותר בתולדות המדינה. הרייטינג הממוצע שנרשם להתמודדות במסגרתה הביסה סיאטל סיהוקס את דנבר ברונקוס 8-43, עמד על 46.4%.
NBC תמכור לקראת הסופרבול הקרוב כ-40 ספוטים של 30 שניות. לפי הערכות, 20-25 מהם כבר מכורים - במסגרת הסכמים רב-שנתיים שמחזיקות חברות מסחריות לפרסום בסופרבול.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.