משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב הפרסום של קבוצת מגדל - כך נודע ל"גלובס". מדובר בתקציב חברת הביטוח שטופל ביהושע TBWA. מסתמן כי ברוקנר-נטע-יער יטפל גם בתקציב של מגדל שוקי הון, שמטופל עד כה במקאן-אריקסון.
כפי שנחשף ב"גלובס", בתקופה האחרונה, על רקע שינוי הבעלות במגדל שבמסגרתו נרכשה השליטה בחברה על-ידי שלמה אליהו ומונתה ענת לוין למנכ"לית, החלו בחברה לבחון את ההתקשרות עם מספר ספקים, בהם גם ההתקשרות עם משרד הפרסום יהושעTBWA . החברה פנתה למספר משרדי פרסום, בהם ברוקנר-נטע-יער,, JWT שטרית מדיה גרופ, והזמינה אותם לקחת חלק במכרז, שכלל בשלב הראשון הצעות מסחריות ומצגות משרד. בהמשך נבחרו 3 משרדים להציג מצגות: יהושע TBWA, ענבר-מרחב-ניסן וברוקנר-נטע-יער.
יהושע TBWA טיפל בתקציב הפרסום של מגדל מאז 2003, אז זכה בו במסגרת מכרז שבו לקחו חלק גם משרדי הפרסום אליקים-הרמן, שטיפל עד אז בתקציב, וגלר-נסיס. באותה תקופה עבר שוק הביטוח והפנסיה שינוי, ולא מעט חברות שלא פרסמו עד אז בווליום גבוה, הצטיידו במשרדי פרסום שאמורים היו לסייע להם במיתוג, באסטרטגיה ובפרסום. יהושע הוביל את החברה למספר מהלכי פרסום - המשמעותי שבהם תחת הסיסמה "טוב שיש מגדל מאחוריך".
3 שנים לאחר ההתקשרות עם יהושע, התווסף למערך הפרסום של הקבוצה שחקן נוסף: מקאן-אריקסון, שהופקד על תקציב מגדל שוקי הון.
שלושת המשרדים שעמם בחרה מגדל להגיע לגמר המכרז מנוסים בטיפול בתקציבי בביטוח: יהושע כאמור טיפל בתקציב עד עתה, ברוקנר-נטע-יער היה חלק ממערך הפרסום של קבוצת אי.די.אי, וענבר-מרחב-ניסן טיפל בעבר בתקציב הפניקס, עד שהוא עבר לאדלר-חומסקי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.