רשת סופר-פארם תקיים בתחילת יולי את אירועי הביוטי סיטי בהשקעה כוללת של 8 מיליון שקל. באירוע ישתתפו כ-50 מותגי קוסמטיקה וטיפוח, וצפויים להגיע אליו כ-70 אלף מבקרים.
מדובר בשנה השמינית ברציפות שהרשת מקיימת את האירוע, והשנה הוא ייערך בסימן טוקיו, וייחשפו בו מותגים יפניים בתחום הלייף סטייל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.