יעל פודולסקי, מנהלת השיווק של חברת סוגת, נבחרה על-ידי איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של מאי 2014.
הבחירה בפודולסקי נעשתה בזכות החדירה של סוגת לקטגוריית הפתיתים.
מאיגוד השיווק נמסר כי כניסתה של סוגת לקטגוריית הפתיתים והמהלך השיווקי בהחדרת המוצר שינו את הקטגוריה ממונופול של חברה אחת לחדשנית ומעניינת, עם מוצרים חדשים כדוגמת צבעים, חיות, מספרים ואותיות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.