משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן, מקאן-אריקסון וגליקמן-נטלר-סמסונוב הוזמנו להגיש הצעות משופרות במסגרת הליך התחרות הסופי של המכרז על תקציב הפרסום של קופת-חולים לאומית - כך נודע ל"גלובס".
כפי שפורסם ב"גלובס", הליך המכרז של הקופה כלל 3 שלבים: הראשון - התייחסות לעמידה בתנאי סף, הכרת המשרד וכדומה. בשלב השני נבחרו המשרדים שיציגו מצגת קריאייטיב ואסטרטגיה, ומתוכם נבחרו בשלב השלישי המתמודדים על ההצעה המסחרית.
היקף תקציב הפרסום של קופת-חולים לאומית עומד על כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים, ומשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב מטפל בתקציב של לאומית מזה שנים ארוכות.
מלבד המשרדים שעלו לגמר התמודדו על התקציב גם המשרדים y&r ישראל, ליאו ברנט, דרורי-שלומי ושטרית מדיה גרופ. משרדי הפרסום שיכלו לכאורה להתמודד ובחרו שלא לעשות זאת הם אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, ברוקנר-נטע-יער, פובליסיס ישראל, LEAD, שמעוני-פינקלשטיין-ברקי ופרסום אברהם.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.