הפלסטינים מנסים להציג את ההישג שלהם בחטיפת שלושת הנערים - גם ברשת. בימים האחרונים מתנהל קמפיין ברשתות החברתיות הפלסטיניות, המובל על-ידי גורמים המזוהים עם חמאס שכותרתו "שלושה שליט". מנגד, בישראל מתנהל קמפיין רשת בשם "Bring back our boys".
במסגרת הפרויקט מעלים פלסטינים תמונה ומילות הזדהות בחטיפת שלושת הנערים הישראלים - וכן צילומים של ילדים קטנים שמסמנים את הסימן - אך עם שלוש אצבעות - כדי לסמל את שלושת הנערים החטופים: אייל, גיל-עד ונפתלי. בנוסף, הם משתמשים גם בקריקטורות.
בנוסף, הם מתייגים את התמונות עם ההאשטאג "שלושה שליטים". על-פי גורמים ישראלים, המטרה שלהם היא להמחיש את גודל ההישג של חמאס בחטיפת הנערים ומה המשמעויות לטענתם מבחינת המחיר שישראל תצטרך לשלם בתמורה.
גיוס ילדים לקמפיין
גיוס ילדים לקמפיין
גיוס ילדים לקמפיין
"מראה את פרצופו של חמאס"
בצה"ל רואים את התמונות בעצב, ומדגישים כי ההסתה שנעשית ברחוב הפלסטיני מראה את פרצופו האמיתי של החמאס. "הם לא בוחלים בפגיעה באזרחים חפים מפשע ומנסים לחמם את השטח למרות שהוא רגוע בחודשים האחרונים", אמר גורם צבאי.
"התשובה לכל מי שחשב שהסכם פיוס בין חמאס לפתח מביא איתו בשורה אז התמונות מראות שזו אותה גברת בשינוי אדרת", אמר לחדשות 2 Online גורם במערכת הביטחון. "הפתח נגרר לממשלת טרור, והקהילה הבינלאומית מגלה איך משתמשים בילדים נגד ילדים. עם זאת, מדובר במיעוט בתוך הרחוב הפלסטיני שלא שבע-רצון מאירוע החטיפה וחזרת חיילי צה"ל לרחובות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.