פרשן הספורט רון קופמן נבחר לפרזנטור של Depend - מותג מוצרי היגיינה לגברים מעל גיל 55 החווים בריחת שתן.
מדובר בתחבושות ובמגני תחתון סופגים המשווקים בארץ על-ידי חברת חוגלה קימברלי, שנימקה את בחירתה בקופמן בכך שהוא "פרשן ספורט פופולרי ותקיף שאינו שוחה עם הזרם ולא חושש להביע את דעתו. בתקופה האחרונה הדימוי המעט קשוח שלו נסדק בעקבות השתתפותו בסדרת הטלוויזיה 'זוג מנצח'".
המסר המוביל שילווה את הקמפיין ויעלה בשבוע הבא שאוב מעולם הספורט: "הלוואי על הנבחרת שלנו הגנה כזאת".
אגב, קודמו של קופמן בתפקיד הפרזנטור של Depend היה כדורסלן העבר דורון ג'מצ'י.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.