המונדיאל כובש באופן טבעי את טבלת הרייטינג השבועית. המשחקים המשודרים בעיקרם בערוץ 1 לא מצליחים לפי שעה לגבור על "האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת או על "The Voice" של רשת, ועדיין מגמת ההתחזקות של הצפייה בשידורים מברזיל הולכת וגדלה.
המשחק הנצפה עד כה היה זה ששודר בערוץ 2 בין ברזיל למקסיקו. משחק זה הגיע לביתם של 744 אלף צופים מכלל האוכלוסייה. שני לו הוא המשחק ששודר במוצ"ש האחרון בערוץ 1, והסתכם בתיקו בין גרמניה לגאנה ועמד על 725 אלף צופים.
למשחקי הגביע העולמי בכדורגל יש התנהגות שונה במקצת בכל הקשור לדפוסי מדידת הרייטינג. כך למשל, באופן נדיר נתוני הצפייה בקרב משקי-הבית של כלל האוכלוסייה גבוהים מנתוני משקי-הבית בקרב האוכלוסייה היהודית בלבד. לדוגמה, המפגש של גרמניה וגאנה עמד על 21.2% בקרב כלל האוכלוסייה, לעומת 20.7% במשקי-הבית היהודיים בלבד.
בימים הכה קריטיים של ערוץ 1, חושף הכדורגל את הצופים לתוכניות שמרביתם לא מגיעים אליהן בדרך-כלל.
"יומן" בהגשתה של אילה חסון הגיעה לשיא צפייה של 7 שנים לפחות, עם 12.9% צפייה וכחצי מיליון צופים במשקי בית יהודיים. התוכנית התקרבה בליל שבת האחרון כמעט לנתוני "אולפן שישי" של ערוץ 2, שעמד על 13.8% צפייה בלבד.
מהדורת "מבט" בערוץ 1 הגיע לממוצע צפייה שבועי של 9.5% - כמו מהדורת חדשות 10. במהדורה המרכזית של חדשות 2 צופים עדיין, בשבוע מתוח חדשותית, ב-20.6% ממשקי-הבית היהודיים בממוצע.
כך או אחרת, הטבלה עדיין שייכת ל"האח הגדול" של קשת, שלא נפגעת מנתוני הצפייה של המונדיאל ועומדת גם השבוע עם 33.8% (משקי-בית יהודיים) ו-965 אלף צופים מקרב כלל האוכלוסייה - רק כ-1% מהם ערבים.
"רמזור" של קשת צפה אף היא מעל שלל אירועי הספורט, עם 679 אלף צופים.
רייטינג שבועי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.