צפיפות, מזון גרוע או שירות בלתי מתחשב, יכולים להפוך טיסה במחלקת התיירים לסיוט. לכן, באתר "ביזנס אינסיידר" ערכו רשימה של חברות התעופה הטובות ביותר, כאשר חברת סינגפור איירליינס זכתה במקום הראשון. התמונות הבאות מתארות את חוויית הטיסה במחלקת התיירים של סינגפור איירליינס וממחישות מדוע היא מדורגת במקום הראשון.
הרשימה שערכו ב"ביזנס אינסיידר" מבוססת על חברות תעופה בינלאומיות ועל רמת מחלקת התיירים שלהן בשתי קטגוריות מרכזיות: חוויית הטיסה ואיחורים במועדי הטיסות.
ג'ניפר פולנד, כתבת ה"ביזנס אינסיידר" טסה במחלקת התיירים של סינגפור איירליינס מניו-יורק לסינגפור עם עצירת ביניים בפרנקפורט. פולנד מציינת כי מעבר למושבים המרווחים והנוחים, הארוחות הטעימות ומערכות הבידור המשוכללות, רמת השירות הייתה פשוט מעולה והיא הרגישה שהדיילים פשוט עושים הכל כדי שהיא תרגיש בנוח.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.