ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס" בשיתוף orange - הוועידה המובילה בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט - תתקיים ב-16 ביולי, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס".
ועידת MAD תארח השנה דוברים בכירים מהעולם מתחומי השיווק, הפרסום והאינטרנט אשר יגיעו לארץ במיוחד כדי להשתתף בוועידה, בהם נציגים מטוויטר, מ-Ogilvy& Mather's, מחברת דיסני העולמית ומנסטלה.
ועידת MAD תשמש השנה גם כפלטפורמה להטמעה וליישום רעיונות, כשדוברים בכירים מהארץ ומהעולם מתחומי השיווק, הפרסום והאינטרנט יציגו ויעניקו מניסיונם העשיר ויחשפו את החידושים בתחומם לבאי הוועידה.
התכנים שיועלו במסגרת הוועידה נבחרו במספר ישיבות ומפגשים שנערכו בין נציגי "גלובס" לבין אנשי פרסום, קריאייטיב, תקשורת ושיווק המובילים בתחומם.
בין הנושאים בהם תעסוק הוועידה: איך לספר סיפור; כיצד מעצבים ערך לצרכן; מהי אסטרטגיית תוכן; מהו שיווק בזמן אמת; איך בונים מערכת יחסים עם הצרכן; Data base Marketing ;Transmarketing - שיווק במציאות מטורפת; מדידת תוצאות בזמן אמת; חדשנות מוצרית ועוד.
לפרטים ולהרשמה - לחצו כאן
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.