משרד הפרסום ראובני-פרידן זכה במכרז על תקציב הפרסום של קופת-חולים לאומית. בכך חוזר המשרד לטפל בתקציב מתחום הבריאות, זאת לאחר שבעבר טיפל בתקציב שירותי בריאות כללית ואף עמד מאחורי המצאת דמותו של "חמודי" המלווה את פרסומי הכללית עד היום.
כפי שנחשף ב"גלובס", לפני שבועות ספורים יצא תקציב הפרסום של קופת-חולים לאומית למכרז, זאת בסמוך למכרז אחר שמתנהל בתחום בו-זמנית, של שירותי בריאות כללית.
בניגוד לשירותי בריאות כללית, שכיוונה מראש ל-10 המשרדים הגדולים בלבד, הרי שבלאומית נראה היה כי תנאי הסף פונים כמעט לכל 20 המשרדים הגדולים מבחינת היקפי הפרסום הנדרשים, זאת למרות שבניקוד שמקבל כל משרד ניתן יתרון לגודלו של המשרד.
במכרז ניתן משקל של 70% להצעה המסחרית, והוא כלל 3 שלבים: השלב הראשון - התייחסות לעמידה בתנאי סף, הכרת המשרד וכדומה - זה גם השלב שבו נופה בהתחלה מקאן. השלב השני - שבו נבחרו המשרדים שיציגו מצגת קריאייטיב ואסטרטגיה, ואליו עלו משרדי הפרסום באומן-בר-רבנאי, ראובני-פרידן, גליקמן-נטלר-סמסונוב ו-y&r ישראל. בהמשך עלה גם מקאן-אריקסון. לשלב השלישי - שלב ההצעות המסחריות - הגיעו כמעט כל משרדי הפרסום למעט y&r ישראל.
היקף תקציב הפרסום של קופת-חולים לאומית עומד על כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים, ומשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב מטפל בתקציב של לאומית מזה שנים ארוכות.
מלבד באומן, גליקמן, ראובני ו-y&r ישראל, התמודדו על התקציב גם המשרדים ליאו ברנט, דרורי-שלומי ושטרית מדיה גרופ.
בקופת-חולים לאומית אישרו את הידיעה. מראובני-פרידן לא נמסרה תגובה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.