במסגרת הסכם שיתוף-הפעולה בין חברות התעופה דלתא איירליינס ואל-על, הראשונה אפשרה לשנייה למכור לציבור נוסעיה בקו תל-אביב-ניו-יורק/תל-אביב-לוס אנג'לס כרטיסי טיסה משולבים. כלומר, כרטיסי טיסה לניו-יורק/לוס אנג'לס (עם אל-על) - ומשם ליעדי המשך שונים בתוך ארה"ב (עם דלתא) במחירים אטרקטיביים.
אלא ש"הרומן" הזה בא על סיומו היום (א') במכתב שהפיצה דלתא לסוכני הנסיעות בישראל, ובו נכתב כי "מחירי אל-על לא יאפשרו שילוב קטעי המשך המבוצעים על-ידי חברת דלתא".
עוד נכתב כי "כרטיסי אל-על אשר הונפקו טרם סיום ההסכם וכוללים קטעי טיסות המשך המבוצעים על-ידי חברת דלתא, יכובדו. בהזמנות קיימות אשר טרם הונפקו וכוללים קטעי טיסות המשך המבוצעים על-ידי חברת דלתא, יש למצוא אלטרנטיבה".
עוד נכתב: "אנו נמשיך להציע טיסות ליעדי המשך ביבשת אמריקה עם מגוון חברות תעופה וכן נמשיך במאמצים ליצירת מוצרים נוספים שיאפשרו ללקוחותינו המשותפים הגעה נוחה ליעדם".
מאל-על נמסר בתגובה: "אל-על מצרה על כך שלא תוכל להמשיך להציע ללקוחותיה טיסות המשך בארה"ב באמצעות חברת דלתא. בכוונת החברה לפעול למציאת פתרונות נוספים ולהמשיך להתמודד עם הסביבה התחרותית".
מדלתא לא נמסרה תגובה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.