חברת ניאופרם סדרת סדרת מוצרים בקטגוריה חדשה - מוצרי מזון משלימים לתינוקות, תחת המותג "Beloved".
הקטגוריה כוללת 16 מוצרים שונים ב-3 תחומים: דייסות, מחיות פרי ומזון אצבעות, כשהדגש, מסבירים בחברה, הוא בנוחות שבשימוש להורה ולתינוק לצד הרכב תזונתי בריא וטעם.
ניאופרם משווקת מותגי צריכה בינלאומיים ותרופות ללא מרשם דוגמת אדויל, צנטרום, דוקטור עור, נוקס, סימילאק ועוד - וההתמחות בתחום המזון לתינוקות היא פנייה לכיוון חדש מבחינתה.
שוק מוצרי המזון המשלימים לתינוקות מוערך בכ-90 מיליון שקל בשנה - 44 מיליון שקל לדייסות (בהם שחקנית אחת מובילה - מטרנה), 33 מיליון שקל למחיות (גם כאן בולט מיעוט מתחרות) ורק 13 מיליון שקל למזון אצבעות, כשהחלוקה בין השלוש שונה קיצונית מנתוני הקטגוריות בחו"ל, על-פי ניאופרם.
החידוש כעת הוא בעיקר בפנייה לנישה השלישית - הקטגוריה הדלה יותר על המדפים היום: תחת הטייטל "בריא" מציגה ניאופרם מקלונים, וופלונים, ביסקוויטונים ופריכוניות, המכילים מספר רב של ויטמינים ומינרלים לצד מרכיבים כמו קמח מלא, סוכר חום ושמן קנולה.
עיצוב האריזות אישי ונועד לסייע להורים במתכונת "טייק אווי", ואילו עיצוב המוצרים עצמם - כולל חטיף בוטנים דמוי במבה - מותאם לאחיזה של תינוקות מגיל שנה.
בכל הנוגע לתמחור, מבטיחים בניאופרם השקה הארקטיבית במיוחד של המוצרים שתציג תחרות למוצרים המתחרים כיום. כך למשל תימכר אריזת 200 גרם דייסה ב-16 שקל, המחיות במחיר של 5.30-6 שקלים, ומוצרי האצבע במחירים של 6-17 שקל, בהתאם למוצר ולאריזה.
המוצרים ישווקו בפריסה ארצית ברשתות הפארם, ברשתות המזון ובבתי-המרקחת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.