שרות חדש: בקרה אוטומטית לאיתור טעויות בחשבונות חיסכון

חברת קשבורד של תנובה פיננסית מציעה שירות בקרה אוטומטית לאיתור טעויות בחשבונות החיסכון של הלקוחות, כגון דמי ניהול לא מעודכנים, סטטוס משפחתי שגוי או תאריך לידה שגוי

בורסה דולרים מטח  חדר מסחר וול סטריט  תחזית גרפים / צלם: thinkstock
בורסה דולרים מטח חדר מסחר וול סטריט תחזית גרפים / צלם: thinkstock

אתר חדש מנסה לעשות סדר בפנסיה והפיננסים של הציבור. חברת קשבורד של תנובה פיננסית הודיעה על שרות טכנולוגי חדש שהיא מספקת באינטרנט ובסלולר באמצעות אתר קשבורד שמתהדר בכך שהוא מספק בין היתר בקרה אוטומטית לאיתור טעויות בחשבונות החיסכון של הלקוחות, כגון דמי ניהול לא מעודכנים, סטטוס משפחתי שגוי או תאריך לידה שגוי. זאת, נוסף על הצגת נתונים 'רגילים' כגון הצבירה עד כה של החוסך באפיקי הפנסיה השונים, קצבה חזויה ועוד.

המערכת האמורה מסתמכת על המסלקה הפנסיונית, שמספקת נתונים על כלל החיסכון הפנסיוני והשחקנים הפעילים בו בשוק. בקשבורד מציינים כי הם לא מקבלים עמלות או שכר טרחה מאף לא אחד מהגופים הפנסיוניים. כל משתמש בשירות משלם 35 שקלים ואז המערכת מאתרת את תוכניות הפנסיה שלו וכן שגיאות במערכת. עבור בקרה שוטפת הלקוח ישלם 3 שקלים בחודש, שהם 36 שקלים בשנה. בסביבת החברה מסבירים כי המערכת תציע שלושה אופנים לתיקון השגיאות שיתגלו, אם וכאשר: פניה עצמאית לגופים באמצעות טפסים באתר, וזאת בחינם; טיפול של קשבורד לתיקון השגיאות בעבור סכום נוסף לכל פעולה; או פניה דרך יועץ/סוכן חיצוני.

לדברי אלון רז, מנהל קשבורד ובעבר בכיר בעולם סוכנויות הביטוח, "הפנסיה היא ההשקעה הכלכלית החשובה ביותר של כל אחד מאיתנו" תוך שהוסיף כי חוסר הידע של הציבור בהקשר זה עלול לגרום לו לנזקים.