3 משרדי פרסום מתמודדים בשלב הגמר של מכרז תקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים BBB: ל"גלובס" נודע כי המשרדים הם דרורי-שלומי, KDA, ו-i&m מקבוצת גיתם.
היקף תקציב הפרסום של הרשת עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה, מתוכם יופנו כ-2 מיליון שקל לפעילות דיגיטלית.
כפי שנחשף ב"גלובס", משרד הפרסום האחרון של הרשת היה "לעומק התודעה", אך הפעילות המשותפת של הצדדים ארכה כ-3 חודשים בלבד. "לעומק התודעה" נאלצו לוותר על התקציב בשל דרישה שהציבה רשת מקדונלד'ס למשרד הפרסום שלה - יהושע TBWA- המחזיק ב-33% ממניות "לעומק התודעה".
מקדונלד'ס הוא לקוח גדול בהרבה, ולכן הבחירה בקבוצה הייתה לכאורה מתבקשת.
מנכ"לית רשת BBB, אהובה תורג'מן, אישרה את הידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.