חברת נמל אשדוד מפרסמת נתונים המעידים על המשך מגמת הצמיחה בפעילותה, במיוחד בתחום תנועת המכולות. על-פי נתוני ההנהלה, במהלך חודש מאי 2014 נפרקו ונטענו בנמל אשדוד למעלה מ-109 אלף מכולות (TEU). היקף המכולות הכולל בתקופת ינואר-מאי 2014 הסתכם בכ-520 אלף מכולות; מדובר בגידול בשיעור של כ-5.9% בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד.
הנמל נהנה בתקופה האחרונה משקט תעשייתי יחסי ביחסים בין ההנהלה לוועדים. לעומת זאת, דירקטוריון החברה עדיין חסר מניין חוקי עובדה שאינה מאפשרת מינוי וועדת איתור חדשה לבחירת מנכ"ל קבוע. ההליכים למינוי דירקטורים נוספים מתעכבים על-רקע אי הסכמות בין שר התחבורה, שר האוצר ורשות החברות הממשלתיות. שר התחבורה ישראל כ"ץ מבקש למנות לתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה את ששי שילה, לשעבר יו"ר רשות הדואר.
המנכ"ל בפועל של חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל, אמר כי "ההנהלה שמה לעצמה מטרה כי המשך ההתרחבות בפעילות החברה תתקיים מבלי שנפגע בשירות שאנו מעניקים ללקוחותינו. עמידה במטרה זאת כרוכה באופן ישיר בקיום נורמות תקינות בכל הנוגע למערכת היחסים שבין ההנהלה לבין נציגות העובדים בנמל".
היקף המטענים שנפרקו ונטענו בתקופה ינואר-מאי 2014 הסתכם ב-8,178 אלף טון, כמעט ללא שינוי לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בסיכום הפעילות התפעולית בתקופת ינואר-מאי 2014 נרשם קיטון בהיקף מטעני תפזורת ומטען כללי בשיעור של כ-3.1% וכ-27% בהתאמה, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
היקף המטענים שנפרקו בתקופה ינואר-מאי הסתכם ב-5,231 אלף טון, גידול בשיעור של כ-7.2% לעומת תקופה מקבילה אשתקד. היקף המטענים שנטענו הסתכם ב-2,947 אלף טון, קיטון בשיעור של כ-10.5% לעומת תקופה מקבילה אשתקד.
היקף יבוא כלי הרכב מתחילת השנה הסתכם כ-56,721 יחידות, גידול של כ-4.5% מהשנה שעברה. לעומת זאת היקף יבוא כלי הרכב בחודש מאי 2014 הסתכם ב-12,390 יחידות, קיטון של 5.1% לעומת חודש מקביל אשתקד. בחברת נמל אשדוד מייחסים את הירידה הזמנית בחוד מאי לכך שמקצת החגים חלו השנה בחודש זה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.