3 חודשים בלבד מאז עדכן שר התקשורת גלעד ארדן את החבילות הצרות שהציעו חברות הכבלים והלוויין, מספר הרוכשים אותן הכפיל את עצמו.
כיום מספר בתי-האב שמחזיק בחבילה צרה עומד על 11,715 - 7,306 בחברת הכבלים הוט ו-4,409 בחברת הלוויין yes. זאת, בעוד במארס השנה, מועד השקתן, עמד על 5,703 בתי-אב בלבד. רק בחודש האחרון, על-פי נתוני מועצת הכבלים והלוויין, הצטרפו כ-1,000 בתי-אב לשירות.
החבילות הצרות, בעלות של 120 שקל, כוללות מספר בסיסי של ערוצים. במשך שנתיים הציעו החברות באופן סמי-וולנטרי חבילות צרות לא אטרקטיביות ואף הסתירו את דבר קיומן מהציבור, ואלפים בודדים בלבד בחרו בהן.
בראשית השנה חייב ארדן את הוט ו-yes לגבש חבילה בסיסית חדשה בעלות של 120 שקל בלבד - מחצית ממחירה של החבילה הרגילה.
yes מציעה 3 חבילות צרות: חבילת יסוד בעלת אוריינטציה לילדים, חבילת ספורט וחבילת העשרה. הוט מציעה שתי חבילות יסוד: ילדים וספורט.
בשתי החברות יכולים המנויים להוסיף חבילות וערוצים נוספים לחבילה הבסיסית בעלות משתנה. עם זאת, עלות הערוצים הנוספים, אם יבקש הלקוח לרכוש אותם, גבוהים - ולפעמים אף משמעותית - מעלותם היום.
מהוט ומ-yes לא נמסרה תגובה.
מצטרפים לחבילה הצרה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.