i&m מקבוצת TMF זכתה במכרז על תקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים BBB בורגוס. בשלב הגמר התמודדו על התקציב גם משרדי הפרסום KDA ודרורי-שלומי.
ההחלטה לבחור במשרד העוסק בעיקר בפרסום ממוקד ביצועים, נבעה מהחלטה אסטרטגית להפנות את חלק הארי מתקציב הרשת - כ-2 מיליון שקל - לפעילות דיגיטלית.
כפי שנחשף ב"גלובס", משרד הפרסום האחרון של הרשת היה "לעומק התודעה", אך הפעילות המשותפת של הצדדים ארכה כשלושה חודשים בלבד. "לעומק התודעה" נאלץ לוותר על התקציב בשל דרישה שהציבה רשת מקדונלד'ס למשרד הפרסום שלה - יהושע TBWA - המחזיק ב-33% ממניות "לעומק התודעה". מקדונלד'ס הוא לקוח גדול בהרבה מבחינה תקציבית, ולכן בחירת הקבוצה הייתה לכאורה מתבקשת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.