אורן בר גיל, סמנכ"ל השיווק של קרולינה למקה ברלין, נבחר לאיש השיווק של חודש יוני. מאיגוד השיווק נמסר כי הוא נבחר בזכות המהפכה הצרכנית בענף משקפי השמש בארץ.
עוד נכתב בנימוקי הבחירה כי בעקבות הקמפיין הפרסומי המושקע הצליח המותג "קרולינה למקה ברלין" לרענן את הענף והוציא אותו מ"תרדמת האופנה" בו היה שרוי. כתוצאה מכך חלה עלייה של עשרות אחוזים במכירות לעומת אותה תקופה אשתקד. הגידול נבע מפעילות שיווקית עקבית שתקשרה שניתן לרכוש משקפיים אופנתיים, איכותיים במחירים אטרקטיביים.
עוד טוענים באיגוד כי שני מהלכים אסטרטגיים בוצעו כדי לבסס נגישות למותג: נראות הסניפים ופריסתם. מודל הסניפים כ-open store, עמדת מכירה במרכז קניון ופריסה מהירה ורחבה של הרשת הביאו לשינוי בשוק. במהלך שלוש שנים בלבד נפתחו 47 סניפים ועתידים להיפתח עוד כ-20 סניפים בשנה הקרובה. הפריסה הרחבה של סניפי הרשת, הייחודיות והבידול של נראות הסניפים אל מול המתחרים, ופריסת המדיה הרחבה והמסיבית של כל קמפיין, תפסה את תשומת לבו של הצרכן ובכך יצרה מגמת עלייה קבועה במכירות מעונה לעונה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.