עלי ג'אפארי, סגן נשיא שיווק ומכירות בטוויטר אירופה, יגיע ארצה כדי להשתתף בוועידת MAD לשנת 2014, הוועידה המובילה בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט של "גלובס" בשיתוף orange. הוא יעביר בוועידה את הרצאתו "שיווק בזמן אמת".
במסגרת תפקידו אחראי ג'אפארי על מכירות ישירות, ניהול תקציבים ושיווק עבור טוויטר ברחבי אירופה. בתפקידו הקודם הוא שימש כראש פעילות המכירות של החברה, והיה אחראי לפעילות הפרסום, אופטימיזציה והתרחבות בינלאומית בשווקים מתפתחים.
קודם לכן שימש ג'אפארי כמנהל בכיר לשיווק פנימי ב-Shutterfly, תפקיד אותו ביצע במשך 5 שנים, כשניהל את כל השיווק המקוון של החברה. בנוסף, הוא כיהן בתפקידי ניהול בתחום הכספים, הפיתוח העסקי והמכירות בחברות Ask.com ו-Excite@Home.
ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס" בשיתוף orange תתקיים ב-16 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.
הוועידה תשמש השנה גם כפלטפורמה להטמעה וליישום רעיונות, כשדוברים בכירים מהארץ ומהעולם מתחומי השיווק הפרסום והאינטרנט יציגו ויעניקו מניסיונם העשיר ויחשפו את החידושים בתחומם לבאי הוועידה.
במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס".
לפרטים ולהרשמה - לחצו כאן
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.