אחרי שכבר הצליחה להטמיע את האתר והאפליקציה, שבהם הצרכנים רואים באופן ויזואלי כיצד הם מזמינים את הפיצה שלהם, עוברת דומינו'ס פיצה לשלב הבא. קמפיין חדש של דומינו'ס אוסטרליה, שעלה בימים האחרונים, מציע לגולשים להיכנס לאתר, ליצור פיצה ייחודית משלהם, ואם היא תהיה מספיק פופולרית, הם אף יקבלו עבורה תשלום.
בפני הגולשים יש מספר רב של אפשרויות בנוגע לסוג הבצק, צורת הפיצה והתוספות, וכל אחד יכול ליצור את הפיצה האישית שלו.
מלבד ההזמנה שלו, הפיצה תוצע לרכישה גם לגולשים נוספים, ואם היא תהיה מספיק פופולרית, "ממציא הפיצה" אף יזכה לתשלום. התשלום המקסימלי עבור כל פיצה יעמוד על 4.5 דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.