פיט בלקשואו, מנהל השיווק, הדיגיטל והמדיה החברתית הגלובלית של נסטלה, ישתתף בוועידת MAD לשנת 2014, הוועידה המובילה בתחומי השיווק והפרסום, המדיה והאינטרנט של "גלובס" בשיתוף orange.
בלקשואו יעביר בוועידה את הרצאתו "הקשבה, מעורבות, השראה" ויסביר כיצד למנף את האפקטיביות והפרודוקטיביות של המדיה החברתית להענקת ערך לצרכנים, למצוינות עסקית ולצמיחה עתידית.
משנת 2010 נסטלה התוותה דרך חדשה המעוגנת ב-3 יסודות: הקשבה, הגברת מעורבות והשראה - תמורה, החל מהפרויקטים ברוח הסטארט-אפ Digital Acceleration Teams, internal social networks ו-Innovation Outpost מעמק הסיליקון, ועד לשותפות בין המותג Kit Kat לבין פלטפורמת האנדרואיד.
בלקשואו, העומד בראש חטיבת המדיה הדיגיטלית והחברתית הגלובלית של החברה, יספר בוועידה כיצד חברה הממוקמת ב-130 מדינות, עם יותר מ-2,000 מותגים, נותרת נאמנה לאמונותיה הבסיסיות תוך מינוף המדיה החברתית כדי לשפר תקשורת, לספק הנאה לצרכנים ולנסוך השראה לצורך צמיחה עתידית. הוא יסביר על עקרונות היסוד וכיצד להתקדם ולהצטיין בעזרתם.
במשך השנים רשם בלקשואו מספר הצלחות מקצועיות: בשנת 2013 בלקשואו העלה קמפיין בטוייטר למותג של נסטלה, DiGiono Pizza (פיצה קפואה). הקמפיין גרף 10 מיליון תגובות בטוויטר ונבחר על-ידי AdWeek למהלך השיווקי הטוב ביותר ב-Twitter Moment באותה השנה.
לאחר זמן מה נסטלה ערכה קמפיין באמצעות שיתוף-פעולה בין האנדרואיד של גוגל לחטיף השוקולד קיט-קט. הקמפיין גרף 1.3 ביליון תגובות בטוויטר, כמעט 2.5 מיליון צפיות ביו-טיוב ו-800,000 Like Facebook תוך 6 ימים, ונבחר לדף שזכה לחשיפה הכי גדולה בפייסבוק.
ועידת MAD תתקיים ב-16 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. הוועידה תשמש השנה גם כפלטפורמה להטמעה וליישום רעיונות, כשדוברים בכירים מהארץ ומהעולם מתחומי השיווק הפרסום והאינטרנט יציגו ויעניקו מניסיונם העשיר ויחשפו את החידושים בתחומם לבאי הוועידה.
במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס".
לפרטים ולהרשמה - לחצו כאן
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.