כ-80 אלף מבקרים פקדו את אירוע ביוטי סיטי טוקיו שהתקיים בגני התערוכה בתל-אביב במשך 4 ימים - כך עולה מנתוני סופר-פארם, מארגנת האירוע.
עוד נמסר כי לעומת האירוע בשנה שעברה, המכירות גדלו בכ-45% ועמדו על 3.5 מיליון שקל. המותג הנמכר ביותר היה המותג הפרטי של הרשת - LIFE.
השנה החליטה סופר-פארם להאריך את האירוע ביום נוסף, ובסך-הכול הושקעו בו 8 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.