בתחומי תל-אביב נראה כי חיי התרבות ממשיכים להתנהל כסדרם: ההצגות מועלות, בתי-הקפה נפתחים, וגם הקהל מגלה נכונות להוציא את האף מן הבית. אבל מה תהיה התגובה עבור מי שמבקש לשנות תוכניות בהתאם למצב ולבטל כרטיסים שנרכשו?
בדיקה מדגמית בשלושת התיאטראות הגדולים בעיר מעלה מגוון מעניין של התייחסות לסוגייה. פנייתנו לקופת "הבימה", בניסיון לבטל כרטיסים למופע הערב (תוך ציון העובדה שאיננו תושבי העיר), נענתה בסירוב מוחלט לביטול. "הכול עובד כרגיל", הסבירה לנו הנציגה, "ההצגות נמשכות. יש מרחבים מוגנים, אנשים מסתובבים, אין שום סיבה להישאר בבית".
מנגד, הפתיעו אותנו לטובה בקופות בית לסין עם נכונות מיידית לבטל כרטיסים שהוזמנו, ללא תחקורים וניסיונות שכנוע.
גישת ביניים הציגו בתיאטרון הקאמרי, שם הובהר כי על-פי הכללים ייעשה ביטול עד יומיים לפני המופע, והסבירו כי שינויים כרגע אינם אפשריים, אך הציעו ללכת לקראתנו ולנסות למכור עבורנו את הכרטיסים בקופה הערב, כשרק מחר נדע אם הניסיון צלח ואם אנחנו מזוכים עבור התשלום או שהפסדנו את עלות הכרטיסים.
חשוב לציין כי גם כאן קיים אותו תחום אפור, שבו לא בהכרח עומדת לצרכן עילת ביטול בניגוד לתנאים הרגילים. מציאת פתרון בין הצדדים תהיה אידאלית; הצורך בהכרעת בית משפט - אפשרי, אך נעים פחות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.