במסגרת ועידת 2014 MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס", בשיתוף Orange, יוצגו 3 מיזמים שונים בתחומי הסלולר, הפורמטים והקריאייטיב.
חברת פרטנר מציגה מיזם המציע לסטארט-אפים וליזמים להצטרף למהפכת הדור הרביעי בישראל ולהשתמש בתשתיות המתקדמות של Orange לצורך פיתוח מוצרים ושירותים על גבי רשת הטכנולוגיה של הדור הבא.
במסגרת המיזם מעמידה Orange לרשות הסטארט-אפים והיזמים מעבדת תקשורת מתקדמת, המאפשרת פיתוח וניסוי בסביבת עבודה של דור רביעי.
במסגרת הוועידה יוצגו 6 מיזמים שנבחרו לקחת חלק בתוכנית: VoiceITT ,Simple As Me ,FeelStream ,DermaCompare ,Glance ו-i4drive.
להצבעה ל-3 סטארט-אפים לבחירתכם כנסו לאפליקציה: http://4ginlab.azurewebsites.net
בוועידה תיערך גם תחרות הפורמטים FORMAGINATION, שבה יציגו אנשי תוכן וחברות הפקה את רעיונותיהם לתוכניות טלוויזיה בפני פאנל שופטים. התחרות תתקיים ביוזמת חברת ארמוזה פורמטס ו"גלובס", והיא נערכת בשיתוף TF1 - הערוץ המסחרי המוביל בצרפת.
עוד בוועידה: איגוד הפרסום הישראלי, LIA-London International Awards ו"גלובס", נותנים במה לצעירי עולם הקריאייטיב הישראלי, ומשיקים תחרות מקומית שמיועדת לעובדי הקריאייטיב במשרדי הפרסום, בגילאי 21-30. באירוע הגמר בוועידת MAD יוכרזו שני זוכים שיקבלו כרטיס טיסה ללאס וגאס להשתתפות באירוע Creative Conversation.
ועידת 2014 MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת של "גלובס" בשיתוף Orange - הוועידה המובילה בתחומי השיווק, הפרסום, המדיה והאינטרנט - תתקיים ב-16 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב. הוועידה תתקיים במרחב המוגן של המלון.
במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס".
ועידת MAD לוגו
■ לפרטים ולהרשמה - לחצו כאן
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.