פלטפורמת גיוס ההמונים הישראלית OurCrowd הודיעה היום (ג') כי היא סייעה ל-46 סטארט-אפים וחברות לגייס דרכה 60 מיליון דולר בתוך 16 חודשי פעילות. על-פי הודעת החברה, אותה מנהל ג'ון מדבד, כ-20 חברות גייסו יותר ממיליון דולר באמצעות הפלטפורמה, בעוד ארבע חברות נוספות גייסו מעל ל-3 מיליון דולר.
"אנחנו גאים לגייס כאלה סכומים בתוך פחות משנה וחצי מההשקה", אמר מדבד. "המספרים מוכיחים שהמודל שלנו עובד ויכול להיות יעיל בסבבי גיוס מתקדמים. העובדה ש-OurCrowd הצליחה לייצר יותר הון לסטארט-אפים מאשר המתחרים בסיליקון ואלי מוכיחה שאנחנו בחזית החדשנות של עולם גיוס ההמונים".
בין החברות שבהן השקיעה OurCrowd אפשר למנות את BioCatch, AbesMarket.com, Webydo, MUV, Zula ועוד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.