מכבי נתניה האריכה את הסכם החסות הראשי שלה עם רשת מסעדות ההמבורגרים BBB בורגוס. ההסכם הוא ל-3 עונות ונאמד ב-650 אלף שקל לעונה, ובמסגרתו תפרסם הרשת בין היתר על חזית חולצות המשחק של העולה החדשה לליגת העל.
לאחרונה הצטרף גם בית ההשקעות אלטשולר-שחם לרשימת נותני החסות של המועדון, בעסקה שמוערכת ב-250 אלף שקל לעונה. אלטשולר-שחם לקח חסות על מחלקת הנוער של המועדון, ובנוסף יזכה לפרסום באצטדיון העירוני.
חברה נוספת שחתמה עם נתניה היא חברת הרכבים ביי אנד דרייב - בהסכם ל-3 עונות, במסגרתו התחייבה להעמיד 24 רכבי שברולט קרוז חדשים לשימוש המועדון.
אגב, עסקת חסות אחרת שנחתמה בימים האחרונים בליגת העל היא זו של הפועל באר-שבע, שתמשיך את ההתקשרות עם חברת הסטארט-אפ מובלי. העסקה מוערכת בסך של מיליון שקל לעונה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.