קבוצת הפרסום מקאן-אריקסון יישרה היום (ב') קו עם משרדי מקאן אחרים בעולם, ושינתה את שמה ל"מקאן תל-אביב".
הקבוצה הישראלית נקראה בתחילת הדרך "קשר בראל". ב-1998, לאחר הצטרפות מקאן העולמית כשותפה אסטרטגית, שונה השם ל"מקאן-אריקסון".
ריצ'י הנטר, מנכ"ל מקאן בישראל, אמר היום: "השם מתחלף, אבל המסורת נשארת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.