נטפליקס, אתר הווידיאו בתשלום הגדול בעולם, חצה את קו 50 מיליון המנויים. על-פי החברה, עיקר הגידול במספר המנויים נרשם בעקבות ההצלחה של הסדרה "כתום זה השחור החדש".
על-פי דיווחי החברה, ההכנסות עלו לרמה של 71 מיליון דולר וכמעט הכפילו את עצמן לעומת הנתונים של אשתקד.
עוד נמסר כי ברבעון האחרון הצטרפו כ-500 אלף מנויים חדשים, מה שמעמיד את המספר הכולל על 36.2 מיליון בארה"ב ו-13.8 מיליון בשאר העולם.
לצורך השוואה, מספר המנויים של רשת הכבלים המצליחה HBO (מנוי הכולל גם גישה לערוצים השייכים לרשת) עומד על 127 מיליון בפריסה עולמית.
אחד ממנועי הצמיחה של נטפליקס צפוי להיות מהלך שיווקי למכירת "כרטיסי מתנה" ברחבי ארה"ב, מקסיקו, קנדה וגרמניה, שבמסגרתו יוכלו לקוחות לרכוש מנוי מתנה לחבריהם ומשפחתם.
"כתום זה השחור החדש" היא הסדרה הפופולרית ביותר באתר, והיא זו שאחראית לעיקר הגידול, בעיקר בארצות אמריקה הלטינית. כעת מתמקדת החברה בהרחבת הפריסה לארצות נוספות, בעיקר בשוק האירופי.
אחד הגורמים להצלחה הוא ההכרה באיכות של התכנים באתר. בהקשר זה, קיבלו תכנים בלעדיים המופקים עבור האתר 31 פרסי אמי - כמות המהווה תחרות של ממש לרשתות טלוויזיה ותיקות.
יש לציין כי במקביל לגידול בתכנים העלתה החברה את מחירי המנוי ללקוחות חדשים. ההתייקרות עומדת על בין דולר אחד לשניים, תלוי במסלול ההצטרפות. מחיר המנוי עומד היום על כ-7.99 דולר לחודש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.