אלופת ספרד, אתלטיקו מדריד, תמשיך ללבוש נייקי עד לשנת 2026, לאחר שהצדדים האריכו את ההסכם הקיים ביניהם ב-10 שנים (החוזה הנוכחי מסתיים ב-2016).
המשמעות: מועדון הכדורגל הספרדי וחברת הלבשת וציוד הספורט מארה"ב ירשמו 25 שנים רצופות של שיתוף פעולה (שהחל ב-2001).
הפרטים הכלכליים של ההסכם לא נחשפו, אך עם זאת, ידוע כי נותני החסות העיקריים של האדומים-לבנים ימשיכו להיות משרד התיירות של אזרבייג'אן - שמפרסם על קדמת חולצות המשחק של המועדון תמורת כ-20 מיליון אירו לעונה.
לאחר העונה הגדולה האחרונה שלה, במסגרתה מלבד הזכייה באליפות ספרד הצליחה להעפיל עד לגמר הצ'מפיונס ליג שם נעצרה על-ידי יריבתה העירונית ריאל מדריד - אתלטיקו עסוקה הקיץ בעיקר בפעילות אינטנסיבית בשוק ההעברות. המועדון, ששרוי בחובות כבדים - מכר שחקנים בשווי כולל של כ-80 מיליון אירו (ביניהם דייגו קוסטה ופיליפה לואיס שנמכרו לצ'לסי). מנגד, הוא רכש שחקנים ב-58.5 מיליון אירו - הבולט ביניהם הוא החלוץ מריו מנדז'וקיץ', שהגיע מבאיירן מינכן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.