חברת לייבפרסון , ספקית פתרונות התקשרות דיגיטליים, פרסמה היום תוצאות פיננסיות לרבעון השני של 2014.
סך ההכנסות לרבעון השני, הכולל את פעילות ה-C2B, הסתכם ב-51.1 מיליון דולר. הכנסות מפעילות עסקית (B2B) לרבעון השני הסתכמו ב-46.5 מיליון דולר. הכנסות מפעילות C2B לרבעון השני הסתכמו ב-4.5 מיליון דולר.
צבר ההזמנות לרבעון עמד על 10.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-7.1 מיליון דולר ברבעון השני של 2013, ומהווה גידול של כ-53%. צבר ההזמנות מחושב כסך מצטבר של המחויבויות החוזיות החדשות של לקוחות חדשים או קיימים למעט תשלומים חד-פעמיים או תשלומים המשולמים על בסיס שימוש.
בשורה התחתונה דיווחה לייבפרסון כי הרווח הנקי המתואם ברבעון הסתכם ב-3.1 מיליון דולר, 6 סנט למניה, לעומת 1.5 מיליון דולר, 3 סנט למניה, ברבעון השני של 2013.
ההפסד הנקי על בסיס GAAP הסתכם ברבעון הסתכם ב-1.2 מיליון דולר, לעומת הפסד נקי של 1.8 מיליון דולר ברבעון השני של 2013.
"התנופה העסקית נובעת מביצועים ממוקדים של אסטרטגיית החברה לטווח הרחוק, ותוצאות הרבעון הנוכחי מעידות על ביצועים מרשימים של צוותי ניהול המכירות שלנו ועל הבסיס הארגוני האיתן שבנינו", אמר רוברט לוקאסיו, מנכ"ל לייבפרסון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.